Het gebruik van Klachtregeling.nl draagt bij aan een snelle en efficiënte klachtafhandeling.
Wat is Klachtregeling.nl?
Klachtregeling.nl ondersteunt verenigingen en organisaties bij klachtafhandeling en geschillenbehandeling. Ook beschikt Klachtregeling.nl over een online klachtportaal.
Het klachtportaal van Klachtregeling.nl is hèt digitale systeem voor klachtmanagement. Alle stappen die doorlopen moeten worden voor afhandeling van een klacht zijn in één digitaal portaal beschikbaar. Ingediende klachten worden automatisch geregistreerd en kunnen eenvoudig worden behandeld.
Waarom kiezen voor het digitale portaal van Klachtregeling.nl?
- Door tijdsbesparing is uw investering in klachtregeling.nl snel terugverdiend;
- De klachtregistratie is overzichtelijk door een volledig digitale documentenstroom;
- De berichten zijn in chronologische volgorde terug te lezen in één tijdlijn;
- Online inzage in het dossier door de geschillencommissie, klager en verweerder;
- Uw eigen klachtportaal (website) in uw huisstijl;
- Inzicht in statistieken biedt een goede basis voor jaarverslag en communicatie.
Te gebruiken voor interne en externe klachtafhandeling
Het digitaal klachtenportaal kan worden gebruikt bij de afhandeling van al uw klachten.
Enerzijds klachten die door uw eigen (interne) kwaliteits- of klachtenfunctionaris worden behandeld. Anderzijds klachten die (na interne afhandeling) behandeld worden door een externe geschillencommissie.